Deletedmom_78 20 günlük anadan selamlaarr😂😂😬 kolik bir bebem var bana sabır ve şans dileyin gaz çıkarma duası bilen varsa söylesn😂😬kızlar gögüslerime iğneler batıyor sanki sızlıyor neden olur bu bilginix var mı?
Saremkuzu Deletedmom_78 süt topluyo benimde öyle, sızı şeklinde oluyor benim anlıyorum ki o zaman süt geliyor.
Alev11 Süt doluyormus canim bnmde ilk zamanlar öyleydi zamanla geçti terbiye olurmuş zamanla öyle demislrdi bana 🙈😅 alışıyorsun herşeye rahat ol uzun yorucu bi okadarda güzelll günler bekliyor seni sağlıkla büyüt bebeğini inşallah
aylul0 Deletedmom_78 süt iniyor, hatta şimdi bebeğim memede emmeye başlıyor ilk etapta süt gelmiyor diyorum bekle gelecek, sızı olduğu zaman geliyo geliyo tamam ağlama diyorum anında süt iniyor 😂😂