Seenayyalcin evet kullanmamanızı tavsiye ederim,ben kullandım maalesef ki kızım biraz geç yürüdü,17 aylık falandı yürüdüğünde,yurutece 7 aylıkken falan koymaya başlamıştım hatta 6 aylıkken falan ayakta durmaya calisiyrdu,dedik çok erken yürüyecek falan ama geç yürüdü ben yurutece bağlıyorum geç yürümesini