Lütfen bilen duyan yardım etsin bana. Kızım 6.5 aylık çok gazlı bir bebekti. İlk 4 ay gündüzleri hiç uyumadı kucağımda memede 10ar dk kestirirse falan işte uyuyordu. Sürekli ağladığı için zaten uykuya fırsat yoktu. Gazdan kurtulduk, 4.ay atağından kurtulduk derken yeni yeni gündüzleri uyumaya başladı ama sadece 30 dk. Asla geçmiyor yarım saati. Bazen zorla pış pış ee eee 40 dk olur. 3 uyku 30 dk. Gece de 11den aşağı uyumuyor. Uyumamak için kıvranıyor resmen, uykusu da var. Çok da huysuz bu yüzden. Altını, kıyafetlerini değiştirtmiyor. Zaten 2. 5 aydır emmiyor sadece geceleri ama mama da içmiyor. Çorba, yoğurt, meyve ek gıda işte ne yiyorsa onlarla duruyor ve çok su içiyor. Kilosu da az ayına göre. Acaba başka bi rahatsızlığı mı var? Doğduğundan beri doktor takipliyiz, iyi bir doktorumuz var ama o da bu durumlara çözüm bulamadı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yalnız bakıyorum. Artık perişan bi haldeyim. Ev perişan ben perişan. Acaba hala gazı mı devam ediyor