Yaklaşık 3. Ayından beri kendi odasında park yatağında yatıyor ninni ve bir bebeği var ona sarılıp uykuya geçiyor şuan 6 aya girmek üzereyiz akşam 8 buçuk gibi yatıyor 11 bucukta mama içiyor ve ta sabah 6 da kalkıyor mamaya mama içip bir daha uyuyor 8 de uyanıyor normalmi bu kadar uyuması sallamıyorum sadece ninni çalıyor okadar kendi kendine uyuyor