Aşı olduktan bir gün sonra ses kısıklığı başladı. Zaten aşı biraz ateş yapıyor diye telaş etmedim ama üstüne sesi de kısıldı. Bilgisi olan var mı acaba aşı yan etkisini mi? Yoksa ek gıdaya başladık acaba alerji yapar mı? Telaş mı ediyorum doktora hemen gitmek gerekir mi bilemedim