Deletedmom896 nerdeyse uygulamayı silcem, bende. Az kaldı yani. Tam bişey yazıyorum,donup kalıyor,reklam soradan giriyor,bende noluyor diyorum.sora reklam geliyor çıkamıyorum, basıyorum.salak salak yerlere giriyor, illallah geldim. Bu kadar mı paraya ihtiyaçları var. Eğer varsa,forumu ücretli yapsınlar,millet ona göre yüklesin.bu nedir arkadaş.