simiyyy Gece uykusu olan bebem uykuya dalamıyor sıçrayarak ve ağlayarak uyanıyor yatmadan önce calpol verdim dayanamadım artık çünkü gün boyunca öldüm artık bittim yani. Ağrı giriyo bacaklarına ondan mı sıçrıyo siz neler yaşadınız bu aşıda
Alperyekta37 simiyyy ağlama krizleri ama asla bitmeyen ağlama krizi çatlıcaktı oğlum ateş olmadı ama bacağına dokunulduğunda Bile kıyamet kopuyordu direndim ama ağlaması iyice artınca bi ölçek calpol verdim hemen uyudu sonra sabahına bişeyimiz yoktu
lanadelmiyav simiyyy farkı bir şeyden olabilir mi acaba? Ya da korktu falan. Çok sıkıntı yapan bir aşı değil diye biliyorum çünkü.
simiyyy Woody bilmiyorum aşıya giremiyom ben bugün ablam yaptırdı aşısını ben dışarda bekledim korkmuştur sanırım
Woody simiyyy girseniz iyi olur aslinda.. Besiginde uyuyorsa bugünlük yanına alabilirsin istersen. Besiginde senin kokun olan bir sey koy veya.. Korktuysa rahatlar biraz
Yusufagahinannesi Alperyekta37 benimde ilk kez bu ay böyle oldu. Uyudu aşıdan gelince uyandığı an çığlık çığlığa ağlamaya başladı yarım saat ağladı calpol verdim kucağımda gezdirerek emzirerek uyuttum. sünnetinde bile bu kadar ağlamamıştı yavrum 😢
simiyyy Woody bayılıyorum woody o yüzden giremiyorum öyle saçma bi huyum var diş çektirirken ve iğneden içim bi tuhaf olur bayılır kalırım 🥺 aldım bugün yanımda uyuycak artık
simiyyy lanadelmiyav korktu demek ki ya 😭 ateşide çıktı ama biliyo musun bide durduk yere dudaklarını büzerek ağlamaya başladı normalde ııııı yapar sonra ağlama gelir
Kustuyu95 simiyyy biizm dördüncü ay aşımızda zor geçmişti diğer aşılarda sorun yasamamisken ateş ve huzursuzluk olmuştu çok geçmiş olsun
Browni_61 simiyyy calpol vermeniz kötü bisey deil.Bebeğin ağrısı oluyo soncta mecbur verilcek vermeyip agridn kivranmasini izleyeck haliniz yoktu.Ateş yapmasa bile ağrısi cok oluyo demekki+korkmuşta olabilr .
Browni_61 simiyyy gün icindede oyle huysuzlaniyosa calpol verin yinede yazk agrisi varda aci cekuuodr kiyamam.