Benm ikizlerım var ıkı aylık bırısı meme emmeyede mamayada cok düşkundu cok fazla emıyordu kolik bırde reflüsü var ağrısı oldukca emmek ıstordu burkac gundur ıkısını de emmek ıstemıyo ağlıyo kendını gerı atıyo gece karanlıkta cok guzel emıyo ama normalde hıc istemıyo neyapıcgmı şaşırdım uyku sersemı emdı emdı yoksa yedıremıyorum mamayıda