Kızlar oğlum 2 ay 11 günlük tam 10 gün önce herşey o kadar güzeldi ki bebeğim çok güleç uysal sakin bi bebekti ağladığını bilmem sadece mızmızlanırdı acıktıgında uykusu geldiğinde vs.ama 2. Ay aşısını yaptırdıktan sonra hayatımız kabusa döndü asla durmayan gece uyumaz gündüz kısa kısa uyur uyanık olduğu sürelerde hep mız mız aglak oldu en önemlisi de kakasından mukus ve kan gelmeye başladı günlerdir hastaneye gidiyorumm süte Alarjisi olabilir diyip diyete başlattılar beni birde diyet mama verdiler tadı iğrenç bebeğim asla yemiyo bunların hepsi 2. Ay aşısında sonra oldu gerçekten çok ilginç ondan önce gece sabaha kadar uyurdu ben zorla emzirip mama yedirmek için uyandırdım varmı başına gelen Allah aşkına bana akıl versin nesi var bu çocuğumun diyetin 5 . Gününde yim kan ve mukus geçmedi aksine arttı bu arada