EdosB Sezaryen sonrası kalan göbekleri nasıl erittiniz, korse taktım 2 ay oldu ama henüz sıfır olarak erimedi
Gamzeoz EdosB 🙏kesinlikle en büyük mutsuzluğumdur su göbek oğlum 5 aylık doğumdan hemen sonra korse kullanmama rağmen göbek gitmedi 🖐️şurada bekleyeyimm
ahumelisasMom EdosB off benim de göbek sıfır gitmedi taktım ama… spor ve egzersiz yapmak lazım belki de
Mutlulugunadi_bahar EdosB 3 aya yaklaştık bizde… hamilelik öncesi kilodayım ama göbeğim çok fazla ve azalmadi sahi nolcak böyle :((
Kbse EdosB doktorum egzersiz ve özellikle mekik önerdi oğlum 2aylik çok gazlı kolik yapacak firsatim olmuyor benimde 😅