3 ay 7 günlük kızım emmiyor ağlıyor mememi reddediyor bende mama vermek zorunda kaldım mama yerken arada emiyordu ama şimdi hiç almıyor gaz sorunu olan bir bebek değil kilo alması ve sağlıklı beslenmesi için hangi mamayı tercih edersiniz? Birde meyve püresi için erken mi sadece mama ile beslendiği için yeterli olduğunu düşünmüyorum yardımcı olur musunuz?