Merhaba anneler bugün bebeğim altı günlük oldu iki gündür sarıldıktan hastanede yattık bugün çıktık ama doktor cumaya kadar sarılığı devam ederse cuma günü tekrar yatırcağını söyledi sarıldığını geçmesi için napabilirim bebeğim hastanede çok huzursuz bidaha hastaneye düşmesinden korkuyorum tecrübeli anneler napabilirim bu konuda