Balbebek_Egemen bence geç bile kalmışsın su vermeye bana göre benm fikrim bu . Doğduğu günden beri bir çay kaşığıyla başladım şimdi biberonla kendisi içiyor ne kadar isterse ve suyu cok seviyor.sende alıştırma bardağı biberon farketmez koy ne kadar isterse içmesine izin ver ama emdikten sonra yada ek gıda nın üstüne içir ki midesini doldurmasın .