mihrosum Arkadaşlar kızım 22 aylık. Bu ara bu davranışı arttı ne guzel bir ara bırakmıstı. Bir seye hayır de olmaz de yada ıstedıgı bıseyı verme kafasını yere vuruyor aglıyor kendini atıyor. Bu durumu bizden Baska yasayan var mı acaba
HonKiPonKiDoNiNo mihrosum Kendine degil ama bana vuruyor 🤦♀️ Asiri huy degistirdigi bir donem.. 2 yas sendromu dedikleri bu galibaa
Flamingo mihrosum 24 aylik istemedigi bisey olunca kendini yere atıyor evde yine bi derece kabul edilir ama dışarı da cok zorlanıyorum bu davranisi yüzünden olur olmadik her yerde yapiyor çünkü sakince konusuyorum kalkmasini istiyorum görmezlikten gelmeyide denedim ama nafile vazgeçmiyor
Kirmiziburun mihrosum bana vuruyo elinde ne varsa atiyo hayır asla kabul etmiyo onunla ilgilenmiyim daha çok ağlıyo sariliyoruz biraz öyle sakinlesiyo 22 aylık
Adileeee mihrosum malesef iki yaş ve hala ara ara yapıyor tam unuttu diyorum bı bakıyorum başa sarıyor ufak birşeye hemen kafasını vuruyor ilgisini dağıtma ya çalışınca daha çok sinirleniyor sarılıyorum sakinlessin diye bu sefer bana sarıyor nasıl atlatacağız bilmiyorum
mihrosum HonKiPonKiDoNiNo bızımkı bana vurmuyor kimseye vurmaz. Beni kendiyle tehtıt ediyor aklınca anladıgım bu
mihrosum Adileeee AA aynı sekil. Yani normal mı bu. Kızımda sınırlensın ıstedıgı bıse olmasın pat kafaya
Adileeee mihrosum birazda benim yüzümden oldu her kafasını vurmaya kalktigin da ay yapmasın aman bişey olcak diye üzerine çok gittim oda bunu alışkanlık haline getirdi ama bı ara bırakıyor yani ustelemeyince şu aralar pek yapmıyor