Canel aylık bir çizelge var üst sınır alt sınır ve normal diye. Öncelikle bebeğin dogdugundaki baş ölçüsü önemli. Üst sınırda doğmuş ise hep üst sınırda gitmesi gerekiyor. Çünkü baş çevresi demek bir taraftanda beyin gelişimi demek. Benim oğlumda hep üst sınırda gidiyor şuanda. Ama önemli olan bu sınırların içinde kalabilmesi aniden büyüme aniden küçük kalma gibi şeyler sakıncalı. Doktor zaten her ay düzenli olarak ölçüm yapar aynı sekilde de düzenli takip diyecektir. Bu ancak ilerleyen zamanlarda belli oluyor ailede varsa kafasında büyüklük olan biri genetikte olabilir.