deletedmom293 Kızlar çok özel bir soru soracağım kusura bakmayın. Bugün 39. Günündeyim kanamam Yok ama sarı renkli kokulu bir akıntı var bir kaç gündür . Son evresinde böyle şey olur diye biliyorum ama emin değilim normal mi yoksa doktora gitmelik bir durum mu?
deletedmom293 [bilinmeyen] ya benim doktorum Adana’da kaldı ben ankaradayım evim burada. Olmazsa bir kadın Doğuma giderim