Hep_mi_uykusuz Melihaa59 Ilk zmanalar boyle dusunceler cok normal ben 7 aylikken ayirdim suan 9 aylik hala diyorum korkarmi ama emin olun raha rahat yatarlar🤭😊
Melikegunes- Melihaa59 kızım 45 gunluk falandı ayirdım oğlumda 2.5 3 aylık falandı simdi ikiside çok rahat uyuyolar odalarinda
curly_mom Melihaa59 ayy ben de hafta sonuna ayırcam odayı.. Yatağı falan geldi kurcaz yerleştircez 🤭 bakalım çok heyecanlıyım ben de 🥲 Benim oğlum da 18 aylık olcak bu arada 😊
DalisMom Melihaa59 benmki de 9 aylik ise basladim, bizden etkilenmesin sabah diye ayirdim, zaten cok yakin sadece bizi gormicek uyaninca ama icim gidiyor resmen 🥺 nolur sanki hemen yanimda yatsa diyorum ama sonra daha zor olur diyolrlar
Melihaa59 Hep_mi_uykusuz canım benimki gece çok uyanır sen odayı ayırdıktan sonra uyanma devam ett mi
Hep_mi_uykusuz Melihaa59 Zaten uyuyomu diye bi sorsan 😊Her gidisimde dakika tutuyorum ne kadar surede uyandi diye 3 5 dkika oldugunu bilirim.Devam etti ama anne yani besigim kucuktu simdi besigi genis rahat uyiyor en azindn
Sevenne Melikegunes- 45 günlük çok küçük değilmi kussa boğulsa allah korusun ya duymam diye ben yanımda bile çok korkuyorum 😟
Melikegunes- Sevenne uykum çok hafif bebek sesidir iiiii dese kalkıyodum hemen zaten cok sukur bi skıntımız olmadı hic simdide 2 yaşında baza yatağa geçirdim baya alıstı