Potkiracagi İyi akşamlar herkese kızım 2aylık prima kullanıyoruz ama maddi açıdan bizi yormaya başladı değiştirmeyi düşünüyoruz bu iki bezde karar kıldım gibi kullanıp deneyimlerini paylaşan olursa sevinirim :)
ezogelinn Potkiracagi canbebe kullandım dokusu inceliği güzel ama arka kısmında pamuk az çok naylonlu bir paket bitirdim devam etmedim