HonKiPonKiDoNiNo SimaBeste Tatsiz olur .. Dolmanin her turlusune lezzet acisindan bool sogan yakisiyor 🤌
Klymeneninatlasi SimaBeste aylarca soğansız yedim 😂 bu kalıpları yıkalım hanımlar 😂 soğansızda her şey çok güzel oluyor 😂
Balarisi_melisEla SimaBeste Ben bi kere dolmayı yaptim sardım pisti aklima geldi soğan koymadigim 😂ama yinede güzel olmuştu kıymalı olunca pek anlasilmadi