
Hem ayağını hem yanağını çektim attım. Ayağındaki leke nerdeyse 1 aydır var. Losyon falan sürdüm geçmedi. Temre diyenler var. Yanağıda bir haftadır falan böyle kızarık. Kızarıyor geçiyor tekrar kızarıyor. Bugün kabakla havuç vermiştim. Ondan sonra kızarıklığı biraz daha belirginleşti gibi geldi. Kabak veya havuç mu alerjik. Yoksa benim yediğim bir şeyden mi etkileniyor anlamadım 😰 Ama kızarıklığı başka yiyecek versemde geçmiyor. Memlekete geldik buranın havası kuru o mu etkiledi anlamadım. Rabbim kimseyi sağlıkla imtihan etmesin 🙏🏻