RaziyeNu canım benim bebeğimde öyleydi bı baktım ki artık telefon ile bizi kullanıyor eşimle beraber net bir karar aldık telefondan kurtarmak için. Dedim ki aç kalmaz kalsa da illaki sonunda belli edecek kendini emin ol gayette yiyorlar telefonsuz ki benimki asla yemez diyordum çünkü normalde de çok yiyen bir çocuk değildir.mama sandalyesine oturtuyorum önüne sevdiği bı kaç oyuncagiyla oynuyor yediriyorum toplasan iki gün huzursuzlandi ama hiç takmadım nerdeyse 2 aydır asla telefon yok. Şöyle söyleyeyim telefonla uyusup çok yiyeceğine bilinçli az yesin.birde eline çatal kaşık veriyorum ilgisini çekiyor kendisinin yiyebilecegi şeyleri önüne veriyorum bende ayriyeten yediriyorum. Demem o ki siz kararlı olun gerisi gelir bı kaç gün yemez ama illa ki aç kalmaz