Kızlar bişey danışmak istiyorum. Aynı durumu yaşadıysanız nasıl atlattınız falan yazarsanız sevinirim
13 aylık kızım gece çok sık uyanıyor açlıkla alakalı değil tamamen akışkanlık haline getirmiş sırf emmeye uyanıyor uykuları kesik önceden daha güzel uyuyordu