Kızlar merhaba 1 ay önce saçlarımı ombre yaptırdım ama saçlarım düğüm düğün oluyor boyadan dolayı yıprandığı icin böyle oldu öncesinde bu problemim yoktu şimdi saçlarımı duşta şampuanlayıp durularken hemen dolaşıveriyor duştan sonra bolca argan&hindistan cevizi yağlı serum sürüyorum anca öyle acıyorum her defasında bunu yapmama rağmen böyle hiç bi düzelme olmadı maalesef ☹️Bunun önüne nasıl geçebilirim son çare kestirmek mi sizce kestirsem uçlarından birazcık düzelir mi ? Offf hiçte kestirmek istemiyorum onca para verip yaptırdığım ombrem bozulacak ne anlamı kalacak diyor bir yanım, bir diğer yanımsa böylede tarak saçlarımı sökecek tepede saç kalmayacak çok düğüm oluyor yardım edin lütfen bi akıl verin