Herkese selam. 8 ay 10 gunluk bebegim ek gidaya baslayana kadar geceleri deliksiz uyurdu (uyandikca parmagini emip uykuya tekrar dalardi) ama yaklasik 2 aydir ek gidaya basladigimizdan beri geceleri 2-3 saatte bir uyaniyor ve benim onu uyutmami bekliyor agliyor. Emmek icin uyandigini dusunerek gece beslemesinj kestim ama yine uyaniyor tabi uykuya dondurmek daha kolay oluyor emmeyecegini bildigi icin. Gordugum kadariyla alerjik bir durum huzursuzluk yok. (2 kere aralikli olarak Yumurta denemistim onda alerji oldu vermiyorum) ama boyle surekli uyanmak beni cok yormaya basladi. Acaba neden olabilir tecrubesi olan var mi