Hanımlar merhaba. Yardımcınız ihtiyacım var bu e bebegin hamagı var bende ahsap olanı degıl diğeri var plastik genelde kızımı gündüzleri hamakta gece besiğin de uyutuyordum ama sabaha karşı uyanıyor ve dalamıyo hamağa koyduğum gibi uyuyo artık hıc uyumuyo besiğin de dalmış olsada uyanıyo belli kı bn daha besikte uyutamam ama su anda 5 bucuk aylık ve bu hamak artık güvenli olmaz dönmeye basladı cunku bana önerebileceğiniz bi çözüm önerisi var mı mesela daha derin bir hamak yada hamak tarzı bısey güvenliği saglam olan kara kara. Düşünuyorum ne yapacagım dıye yada bebekler biraz büyüdükten sonra kendileri uyuyo mu kafam cok karısık 😔