Nur_4 aynı sorun bizde de var doğduğundan bu yana hep hırıltı vardı 2.aydan beridir balgam da eşlik ediyor. 3,5 aylık hala hiçbir şey değişmedi umutla bekliyoruz. Ciğerlerinde sıkıntı çıkmayınca pek bir şey de önermedi 2 doktor da. Biz nem cihazı çalıştırıp lavanta yağı döküp her uyandığında da serum fizyolojik sıkmakla biraz olsun azaltabildik ama bitmiyor hala maalesef. Günde 2-3 kez de çekiyorum mecburen. Soğan bende de hiç işe yaramadı