_prensesannesiyim Sezeryan doğum sonrası göbek problemi ve nasıl toparlayabilirim hangi korseyi takmaliyim ne zaman takmaliyim ?
Ulku_06 _prensesannesiyim Ben sezeryan olduğumda Dr.a bunu sordum ve 40 gün korse takmayınız asla dedi. Siz bu konuyu Dr.unuza bir danışın bence.
simiyyy _prensesannesiyim sezeryandan iki hafta sonra korseyş taktım azcık gitti benim bebenin peşinde koşturmaktan dahada takamadım azcık kaldı göbek. Sporla yok edecem ama şu atak haftası bi bitsin