Kızlar perdelerimi ilk katlı şekilde yıkadım salak gibi öylece o izler kaldı güneşliklerimde sene oldu hala aynı. Ütüleyin demeyin gerçekten çok uzun ve genişler altından kalkamam. Yıkarken düşük devirde sıktırıyorum asıyorum düzelme olmadı. Acaba yüksek devirde sıktırıp assam düzelirmi? Var mı ütüden başka çarem ? Ev temizliği gurmelerinden yorumlar bekliyorum