Berenhanim İki tarafta da içerde yaralar var ya nasıl geçicek bu iyileşmiyor belki 10 günü geçmiştir.Namaz kılan biriyim burnuma su verirken oluştu bu yaralar şimdi dikkat ediyorum ama yinede iyileşmiyor ne yapabilirim ne iyi gelir?
Feride10 Berenhanim çok geçmiş olsun, nazalnem diye bir burun spreyi var, yağ gibi bişey. O baya iyi gelir diye düşünüyorum bi bakın isterseniz internetten de. Bildiğim kadarıyla bir yan etkisi de yok ben bebeğime de kullanıyorum burnu çok kuruduğu zaman