Kızlar merhaba bu ürünleri 2 gün önce aldım dün elime ulaştı ve yıkamadan giydirmediğim için makinaya attım bugün deneyeyim dedim beden 12 18 istememe rağmen maalesef 3 6 ay arası anca olur yani o derece giydiremeyeceğim firma yıkadığım için iade kabul etmediğini söyledi bu sebepten dolayı aldığım fiyattan uyguna vericem ayrıca siyah olana makinada kırmızıdan tüyler bulaşmış bunuda belirteyim görmek isteyene de aldığım güne dair faturasını atıcam 
