Evolvia canım en iyi mama hem zeka gelişimi için hem de doyuruculugu daha iyi ayrıca kilo aldırıyor ettim eczacı ve 3 çocuğuna da kullanmış bende bebelac kullandım gerçekten şekerli tadına baktım da sma kullandım doyuruculugu pek yok hipp de iyi kullandım aptamil de iyi kullandım ama evolvia bebeğim daha çok tercih etti gaz da yapmıyor kakasını da yapabiliyor rahatlıkla