Merhabalar kızım 3 yaşında yaklaşık 5 ay önce tuvalet eğitimine başladık gündüzler iyi de geceleri hala 2-3 defa çiş yapıyor başa çıkamıyorum artık yoruldum ne yapacağımı bilmiyorum hiç bir değişme yok. Gece gündüz bezi aynı anda kestim şuan gece beklemeye geri dönmek istiyorum çamaşır yıkamaktan yoruldum ☹️