Altı aylık bebeğim doğuştan dermatit atopikti zaten çok çok dikkat ediyordum her şeyine krem şampuan sayesinde baya baya azalmıştı vücudunda ki kızarıklık ama şu an tam boynunun yanında baya baya kızarık olmuş neye alerji olduğunu bilmiyorum çünkü ben yokken babaannesi yemek vermiş bi ay önce salçalı falan ondan mı bilmiyorum beyaz peynir yumurta yiyor birde tarhana çorbası (kapya biberden salça yapmıştım)içiyor başına böyle bir şey gelen var mı varsa nasıl yol izlediniz geçti mi ? Doktor kortizonlu krem verdi üç gün kullanmalık.