bebeğim 42 günlük dogdugundan beri pipisinde biraz şişlik vardı şimdi arada bi çoğalıyor şişlik şu iki gündür aşırı ağlamaya başladı durup durup ağlıyor gaz sancısı mı yoksa işerken mi bilemiyorum. acile gittik sünnet dediler başına gelen varmı ? yoksa her bebek mi çok ağlıyor 🤦🏻♀️