Dün sabahtan akşama kadar 40.7 lere kadar çıkan ateş ve boğaz ağrım vardı korona dan şüphelendik bu sabah 5 te acayıp ellerimde bi kaşıntıyla uyandım kaşınan yer su çiçeği gibi su topladı acayıp kaşınıyor ve acıyor 😢 sabah doktora gittiğimiz de çocukların geçirdiği el ayak hastalığı olduğumu öğrendim ve bulaşıcıymış 7 aylık bebeğim 6 yaşında oğlum var o kadar dikkat ettim ki maskesiz gezmedim eldiven taktım hep evde sürekli değiştirdim onlara temas etmemek için o kadar kötü bir hastalıkki Allah kimsenin başına vermesin ağzımın içleri yara dolu hiç bişey yiyemiyorum bebeğimi uyutmaya odasına geldiğimde ateşi çıkmış 38 lerin üzerin de lütfen dua edin geçmesin bebeğime kendim dayanamıyorum ufacık haliyle hiç dayanamaz 😢😢