Elifnur61 Bende emzik almıştım. 2 gün tuttu bıraktı. Alışveriş yaparken sepette emzik gördüm 7₺ 😁 dedim bi alayım deneyeyim. Tuttu. Yarı damaklıymış emzik. Bizimki onu istiyormuş. Hemen başka marka yarı damakli emzik aldım. Uykuya dalarken emziksiz dalmaz. Ağlarken veririm hemen susar😁 ama onun harici asla kullanmaz. Sizde marka vs bakmadan yarı damak yada tam damaklı emzikler alın uygun fiyatlı deneyin. Sonra gidip istediğiniz markayı alın.