Sevdii1 Kızlar büyük tuvaletimden kan geldi bugün basur mu bu. Bir kaç defadır tekrarlıyor Nasıl geçer neden oluşur yada yaşayan var mı yardımcı olun lütfen
GulllCannn Sevdii1 basür olması lazım cnm.bndede var basur un iki çeşit ı var biri içte biri dışta et parçası böyle kuzu top gibi bide ağrı yapiyosun lavabodayken odur kessin elinizle anlayabilirsiniz
Toprak0835 Sevdii1 aynı sorun bendede var çok kötü kabızlık korkma sezaryen Doğum yaptım 2 ay önce kabızlık oldu bende 1 Aydan fazladır kabızım
GulllCannn Sevdii1 içeriden baktinmi hiç cnm bide agriyomu lavabonun ypicagima bnmki içerden oturunca bile bni bazen rahatsız ediyo ama herzamn degil