Alpella canim benim bebisim biraz uykusu sorunlu ben baze uzerimde kucak kucaga bazen ayagimda sallayarak bazende kundak yapip yan yatirip yuzunu birseyle kapatip pispisla uyutuyorum ama uykusu hep 15 20 dk desteksiz uyuyamiyor soyle 1 2 saat yatagina koyuyum uyusun yok malesef ne zamandir bole devam ediyor onun disinda 1 bucuk saati gecirmeden uyutmaya calisiyorum yorgun duserse daha gec uyur diyorlar ya ama baze basariyorum bazen basaramiyorum yani bu uyku konusu bizde de biraz muamma.Bi de sizin bebeginiz emerken uyuyor mu?