Merhaba kızlar. Kızım 1 yaşında. Pazartesi rutin kontrolümüz vardı, doktor her şey yolunda dedi. Cuma günü kızım biraz ateşlendi ama 38i geçmedi hiç. Burun tıkanıklığı ve öksürük oldu. Evde atlatırız diye düşündüm çünkü daha önce de bu tarz belirtiler olmuştu atlatmıştı çok şükür. Öksürüğü fazlalaşınca bugün doktora gittik ve branşlarının dolu olduğunu söyledi. Biraz daha geciksek iğne de verebilirdim dedi. Çok üzgünüm. Rutin kontrole gittiğimizde çok hasta çocuk vardı galiba hastaneden bulaştı. Bundan sonra hafif öksürükte bile götüreceğim çok vicdan yaptım ☹️ Şimdi hava ve antibiyotik verdi inşaallah düzelir. Aman dikkatli olun, balgamlı öksürüğü ihmal etmeyin hemen ciğerlerine inebiliyor 😞