Bebegim doğduğundan beri uyumayan bir bebek. Gaz di atakti derken tam gündüzleri uyumaya başlıyor diyorum. Bi anda tekrar bozuluyor. 5 buçuk aylık şu an şükür gazı bitti gece uykularını düzene soktum ama gündüzleri hala uyumuyor. Uyutup yatiriyorum çok kısa bir zaman sonra uyaniyor. Hep gözlerini ovusturuyor. Ve çok miz miz ne oyun ne başka bisey istiyor. Hep kucakta gezicek. Enerjim kalmadı artık. Çok şey denedim. Varmi önerebileceğiniz birsey. Yada bu durumları yaşamış düzelmiş olan