Kızlar oğlum 25 aylık çişi ogrnedik ve dünden hep bilerek altına yaptı ve tuvaleti gelince tivalete gidekrxik 1 ay oldu tuvaletini ogreneli ilk defa gördüm ve bugün de yaptı bunu neden yapiyodur çiş yaptım diyo bide önceden koşarak tuvalete giderdik böyle bı durum başına gelen varmi