Zafsim0801 mamayı hazırlayıp kaynatmadan 40derece sıcaklığa getirip mayalıyorsunuz. Genellikle mamasını yemeyen, beslenme sıkıntısı olanlar tercih ediyor. Ben de deneyeceğim. İnstagramda hastalanmayançocuk hesabı var diyetisyen hemşire bir anne. Onun paylaşımlarında var.