Merhabalar , 8.5 aylık oğlum son 1 aydır hiçbir şekilde benden ayrılmıyor. Tuvalete bile zor gidiyorum. Sürekli anneanne ve babaanneye gitmemize onlara alışkın olmasına rağmen odadan çıkamıyorum onlara bırakıp. Özgüven eksikliği oluşacak diye çok korkuyorum. Normal ve geçici bir durum mu? Bu durum beni çok endişelendiriyor.