Kızlar iyi akşamlar şimdi malum havalar soğudu Erzurum’da yasıyorum evim soguk değil ama suan oda ısısı 21.7 gece en fazla 22 oluyor yani biz suan yorgan kullanıyoruz oglusum üzerini açtığı için uyku tulumu kullanıyorum 2.7 lik altına tek zıbınla ama acaba terletir mi yani geceleri kontrol ediyorum aslında ama sabahtir hapşırıyor ben mi hasta ettim terledi mi üşüdü mü bi anlamadım