Merhaba kızlar ,sütüm az ve göğsümde ödem olduğu için tıkanıklık mı var acaba diye sürekli internetten araştırıyorum bir forumda sütü yağlı olduğu için lesitin tablet kullanan biri sütünü seyrelttiği için iyi geldiğini sütün seyreldiğini yazmış ama çok fazla yorum da yok bu konuda kullanan varsa bilgi verirse çok sevinirim