Bikahvee İyi geceler güzel anneler 🌼molfix bez kullanmaya başladım Benim bildiğim kadarıyla önceden sadece yeşil paketi vardı gittiğimde çeşitli bezler çıkarmışlar hangisinden memnunsunuz şimdiye kadar bez yüzünden çok sıkıntı çektim Hangisini öneriyorsunuz🌸
arasin_annesii Bikahvee merhaba canım, şu an 4 numara kullanıyorum bende hep yeşil paket alıyordum şimdi yeşil bulamıyorum mavi aldım aynı geldi bana bi farkı yok güzel memnunum yine
Minikkizimm Bikahvee yesil kullaniyorum beyaz paketli aldim bikere daha ince gibi geldi bana begenmedim yesil daha iyi mavileri naail denemedim hic
Mommy_ Bikahvee Benim anladığım yeşiller mavi olmuş yenilemeye gitmişler. Çoğu yerde yeşil paket kalmamış çünkü. Bez bi tık daha incelmiş ama emicilikte sıkıntı yok beğendim ben.
cinara kac aylik? ben 6 num kulot bez kullaniyorum asiri memnunum zaten primadan kectim molfixe cok iyi asiri iyi
ezogelinn Bikahvee mavi paket kullanıyorum elimde yeşil pakette var yeşile gore bir tık ince ve yumuşak geldi bana gayet güzel
Miniminnak22 Benim aldıklarımin dışı yani ambalajı yeşil ama içi mavi. Yeşil olana göre daha güzel. Daha ince, yumuşak ve emici
Pamukbebem Bugün ilk defa molfix kullandım bebeğime yeşil paket olandan. Bezini açtığımda çiş vardı vücudunda bence rezalet bir bez. Eski bezimize pahalı da olsa mecburen geri döneceğiz