Bu perşembe işe başlayacağım geç mi kaldım sağmak için bilmiyorum 2 poşet 120 cc lik 1 poşet de 90 cc lik süt sağıp derin dondurucuya kaldırdım
3 aylık olacak salı günü 1 ay kadar önce 6800 kilo 64 cm idi çarşmba kontrolü var
Eve kaç cc süt bırakmalıyım acaba yaklaşık 10 11 saat evde olamayacağım