TheBaby Aleyna_10 Evet başlamıştım. Doktor erken başlayalım gelişimi güzel dedi. Mama bebeği olduğu için erkene aldı. Yoğurt, şeftali, muz , patates, havuç, elma bunları tattırmıştım. 3 gün kuralı ile
Cagla1805 4 ay 18 günlük sadece anne sütü oldugu şçin bugün doktorum kesinlikle 6.ayda başlıcaksın dedi