Zeydaliannesi
Herkese yazıyorum bu sorunu olan. Bize doktor laktazm ve klaire labs ther-biotic vermişti kızım 1,5 aylıkken. Toz bu ürün. Her mamaya yarım ölçek. O gün huzursuzsa 1 ölçek. Yaklaşık 5 ay gidiyor. Fiyatı 350₺ idi. Ben halen kullanıyorum. 15 günde net çözüyor. Bağırsakları inanılmaz rahatlatıyor gazı kolayca çıkarıyor. Bunun yanında ben bebelac nutrikonfor kullanıyorum sindirimi çok kolay ve gazı kolayca çıkaran bir mama. Katı bir mama olduğu için bir numara büyük biberon başlığı kullanıyorum. Bunları size kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle probiyotiği. Sadece italyada üretilen bir ürün.