Zzzz Alerjisi olup 1 yaşından önce menejit aşısını yaptıran vae mı doktorumuz 1 yaşında dedi ama içim hiç rahat değil 10 aylık oldu kızım doktora gittiğimzde 8 aylıktı
RuzgarMommys Evet alerjisi varken 8 aylıkken yaptırdık menenjit ilk dozunu. Bir sorun olmamıştı Sonra gecti ama alerjisi
Omom Zzzz anladım. Benimki de hiçbir şey olmaz demişti. Bayağı alerjik bir bebeğim var hemde. Her doktorun görüşü farklı işte. İnşallah sorunsuz geçer :)